Rólunk

Bemutatkozik a Vintage Akadémia csapata

mediterranfoto

Besnyi Erika

Ügyvezető

Kedves Érdeklődő! Örülök, hogy – ugyan még csak virtuálisan – megismerkedhetünk egymással.

Besnyi Erika vagyok, a Vintage Office egyik megálmodója és ügyvezetője.

Gyárilag angol nyelvtanárnak készültem és sokáig az angol nyelvvel kapcsolatos munkáim kötöttek le: gimnáziumban, nyelviskolában és vállalati képzéseken tanítottam, fordítottam, tolmácsoltam szinkronszövegeket és angol tankönyveket írtam.

Majd átigazoltam a “kapitalista” világba, és sokáig értékesítőként dolgoztam, később pedig 13 évig trénerként, coach-ként, majd közép- és felsővezetőként működtem 4 multinacionális nagyvállalatnál. Volt, hogy 3, volt, hogy 90 fős csapatot vezettem, és rengeteg tapasztalatot szereztem vezetőként, rendszerépítőként, elmélyülhettem az utánpótlás-nevelésben és tehetségmenedzsmentben, és különböző nagyívű, nemzetközi szervezetfejlesztési projektekben vehettem részt.

Innen tértem vissza 2015-ben a szabadúszók világába, hogy végre a saját álmaimat valósítsam meg. Annak idején mindig úgy képzeltem el magam, hogy híres motivációs előadóként “egy fecskeként csinálok majd nyarat”. Fokozatosan ismertem fel, hogy az én életcélom nem ez, hanem az, hogy “fecskéket neveljek, akik mind megcsinálják a saját kis nyarukat” – és ez a sok-sok “nyár” egyszer minőségi változást fog hozni az emberi interakciókban, a kommunikáció és együttműködés színvonalában, az egymásra való odafigyelésben.

2012 óta több, mint 500 tréner és coach képzésében, mentorálásában vettem részt és nagyon büszke vagyok rá, hogy felépítettünk egy összetartó, egymást önzetlenül támogató szakmai közösséget. Hiszem, hogy ők már sokkal empatikusabban, nyitottabban fordulnak mások felé, és az asszertív kommunikációt és hatékony konfliktuskezelést alkalmazva “tanítják” a környezetükben élőket az önbecsülésre, értő figyelemre és toleranciára.

Számomra a mai napig a legszeretettebb képzéseim a coach- és trénerképzések, ahová a résztvevők azért jönnek, hogy változzanak és változtatni tudjanak a világunkon. Nagyon örülök, hogy a társadalmi felelősségvállalás jegyében a tanfolyamainkon mindig meg tudunk hirdetni egy-két ösztöndíjas (ingyenes) helyet is, amelyeket pályázat útján nyerhetnek el például pedagógusok vagy más segítő szakmában dolgozó kollégák. A Vintage Office ezért számomra nemcsak egy iroda. Hanem egy olyan alkotóközösség otthona, ahol tréningek, workshopok és coaching ülések során a résztvevők, fejlődnek, ismereteket szereznek és osztanak meg egymással és így egyre nyitottabbá válnak – és mindezt egy motiváló, hangulatos, minőségi környezetben teszik.

Trénerként annak idején magam is sokat szenvedtem a mostoha képzési körülmények miatt, ezeket, szerintem, Te is jól ismered (nincs flipchart papír – írj a használt lapok hátoldalára / vibrál a projektor, mert nincs pénz izzót cserélni benne / túl szűk a hely, kényelmetlenek a székek / dülöngél a flipchart tábla / nincs elosztó, stb.), és már akkor elhatároztam, hogy lesz egyszer nekem egy olyan tréning helyszínem, ahol minden profi – mind a technika, mind pedig a eszközök. És ezt az – üzlettársaimnak és egyben barátaimnak is köszönhetően – mára megvalósítottam. Ezt az álmot szeretném most Veled megosztani – gyere, részesülj belőle Te is!

mediterranfoto

Gyuricza Anikó

Sokáig gondolkodtam azon, hogy mit is írjak a bemutatkozómban, mi az, ami engem igazán jellemez és meghatároz.

Ha a végzettség, akkor andragógus, HR menedzser és pénzügyi tanácsadó vagyok.
Ha az eddigi tapasztalataimat nézzük, akkor menedzser, cégvezető és képzési szakértő. Ha a szerepeimre gondolok, akkor elsősorban Anya, családi logisztikus, problémamegoldó, coach és vezető.
Ha pedig ismeritek a Macskafogót, akkor abból talán Pissy vagyok. 🙂
A coach-ként alkalmazott mottóm szerint: “Meghallgatlak – megértelek. Megkérdezlek – megérted. Megoldod, megoldódik, megoldjuk.”

Ha arra gondolok, hányszor kellett erőt merítenem és újra kezdenem, akkor talán Herbert Casson idézete jellemez engem a legjobban: “Csak azt adhatjuk, amink van. Aki boldogtalan, nem adhat boldogságot, aki sikertelen, nem segíthet másokat sikerre. Első kötelességünk: önmagunkat segíteni, hogy ne legyünk másoknak teher. Először tanulni, aztán tanítani! Először teremteni, aztán adni. Ez az élet vastörvénye.” Azt hiszem, eddigi életem során már összegyűjtöttem annyi tapasztalatot és élményt, hogy másokat is támogathassak abban, hogy az életükben harmóniát teremtsenek. Nagyon örülök annak, amikor egy finom kávé és egy csendes beszélgetés után mindannyian egy fokkal boldogabban, elégedettebben állunk fel az asztaltól, hiszen “az élet egyik legszebb kárpótlása az, hogy egyetlen ember sem tud őszintén segíteni egy másikon anélkül, hogy ne segítene ezzel saját magán is.” (Ralph Waldo Emerson)

A sok idézetből biztosan rájöttetek már, hogy szeretek olvasni és szenvedélyem a tanulás és a tanultak átadása, noha Galilei szerint “semmit nem lehet megtanítani egy embernek. Csak segíteni benne, hogy rátaláljon önmagán belül.” Nekem a Vintage Office, ez a barátaimmal közösen létrehozott “kikötő” erről a felismerésről, belső utazásról szól: mi biztosítjuk Neked a nyugodt, biztonságos, harmonikus környezetet, ahol élmény lesz a tanulás, a coaching folyamat, önmagad megismerése, felfedezése és fejlesztése.

Ismerd meg trénereinket

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus ultricies orci risus, pretium blandit eros mollis at. Suspendisse imperdiet viverra leo in lacinia.

BACSÓ GYÖRGY

Senior tréner, business coach, Action Learning facilitátor

Közel 20 éves tréneri tapasztalattal rendelkezik.
Dolgozott pénzügyi és telekommunikációs területen trénerként, outdoor- és senior trénerként, valamint képzési vezetőként is.
Specialitása a vezetőfejlesztés, együttműködés fejlesztés és a személyfüggő kommunikáció.
Komplex képzési programokat és folyamatokat is támogatott tanácsadóként.

FERENTZY ZSUZSA

Senior Tréner, Life és Business Coach, Szupervizor

Több mint 20 éve dolgozik trénerként és coachként. Munkatapasztalatait értékesítőként és vezetőként szerezte. Dolgozott pénzügyi területen, az építőiparban és a médiában is, ezeket a tapasztalatokat a mai napig hasznosítja a munkájában. Főként vezetőfejlesztéssel foglalkozik, elsősorban a személyes hatékonyságot erősítő programokkal, coachinggal, on-the-job fejlesztéssel. Mára már több mint 1.500 tréning nap és több mint 3.000 coaching ülés tapasztalata van mögötte.

PÁL ADRIENN

Senior Tréner, Coach, NLP Master Practitioner, Access Bars Facilitátor

Képzéseit magyar és angol nyelven is profi szinten valósítja meg. 20 éve dolgozik a felnőttképzésben, zászlóvivője a coaching-szemléletű nyelvoktatásnak. Harmonikus, derűs személyisége, fantasztikus felkészültsége és a tudást-átadó képessége méltán teszi az egyik legnépszerűbb coach-trénerré. Testreszabott, egyéni és csoportos fejlesztésekben vesz részt. Egyik szakterülete az NLP (neurolingvisztikus programozás).

Nézz be hozzánk

Szívesen ajánljuk figyelmedbe a hangulatosan berendezett 16 és 10 fős termeinket, valamint 2-3 fős szobánkat, ahol zavartalan körülmények között, mind technikailag, mind ergonómiailag magas színvonalat képviselő helyszíneken tudod megvalósítani a Számodra fontos rendezvényeket és tárgyalásokat – és mindezt megfizethető áron, Budapest egyik legszebb és jól megközelíthető környékén, az I. kerületben.